Räknare

onsdag 11 mars 2009

Morron igen....

Usch... hela min kropp skriker efter vila. Jag är konstant trött och skulle önska mig en vecka helt ledigt.
Jag måste säga att jag är imponerad av människor som klarar av att leva med någon form av fysisk smärta hela livet. Nu har jag först varit sjuk, haft tandvärk en vecka och nu haft värk efter att ha dragit tanden i en vecka. Det tar på krafterna. Plus att det tar att gå upp kvart i 5 varje dag och sedan komma hem sent. Ikväll till exempel kommer jag komma hem halv 7.
Gnäll gnäll gnäll... men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite, som det vart nu ett tag så har jag inte ens orkat prata i telefon med vänner på kvällarna och det säger en del om min trötthet, för jag brukar sällan inte orka det. Det är ju ändå en viktig del av livet, att ta vara på sina vänskapsrelationer.

Ska ändåförsöka göra detta till en bra dag. Ska försöka mig på att läsa 70 sidor på tåget nu på morgonen.. *hahaha* Det skulle jag läst för länge sen, kommer aldrig lyckas läsa det nu. Men försöka kan jag ju iallafall göra ;)

VÄLJ GLÄDJE!!

Inga kommentarer: