Räknare

måndag 30 mars 2009

Helg för sara

Nu blev det helg för mig.. ;) på en måndag... hur knäppt är det? Lite knäppt men ack så skönt.
Barnen åkte till sin pappa igår iallafall. Det var skönt att få komma hem efter en hel helgs jobb. Det har vart kul att jobba men man blir oerhört trött i skallen av alla dessa timmar. :-)
Skrattat massor har jag fått göra oxå... så klaga ska jag inte göra. Linn har oxå jobbat i helgen... hon har vart med mg på jobbet och fixat i hyllor och så. Hon verkar tycka det är så himla kul att vara där. Det är väl bara att njuta av det så länge det håller i sig för om nått år kanske hon inte ens vill prata med mig ute bland folk. *haha* Fick en försmak av det i lördagskväll, då jag "råkade" prata med hennes pojkvän, då höll hon på att skämmas ihjäl. Och då var jag ändå bara vanlig... jag var faktiskt inte alls nå pinsam i min mått mätt.
Linn pojkvän är förövrigt 180 lång och är i målbrottet... *hehe* Kändes märkligt när han var här i fredagskväll... han är såå lång ju.. men väldigt smal. Stor men liten liksom.

Igår skulle min tenta vara inne... och jag är inte klar. Det är inte hela världen för jag kommer inte att bli underkänd för det. Men det är första gången jag är sen med en inlämning... känns inte bra, men tiden har inte räckt till och jag har vart väldigt okoncentrerad när jag väl suttit med den. Ska skriva klart den nu strax så att jag kan släppa det sen.
Jag får inte duscha förens jag är klar! Punkt Slut!! ;)

*YEEAAH*

Inga kommentarer: