Räknare

söndag 13 april 2008

Våga Vägra Dagens Outfit!

Jag läser en del bloggar och jag känner mig inte de minsta intresserad av allas kläder... "dagens outfit" MEN jag bara måste berätta om mitt fynd igår! Jag har länge tänkt köpa en jacka, typ vindjacka... att bara ha men framförallt att ha när jag är ute och går. Och så var jag på stan med Moa och springer på värsta billiga jackan.. (jag är grym på billig shopping) Plus att den var lila. Som är min absoluta favvofärg! *NÖJD*

Nån undrade vad det är jag pluggar!!
När jag gick ut 9an så kom jag inte in på den linje jag hade tänkt (barn och fritid) Så jag bestämde mig för att inte gå gymnasiet och började jobba istället. Kan väl känna idag att "barn och fritid" inte alls hade passat mig iallafall så. Men hur som helst så fick jag ju inte min gymnasiekompetens när "alla andra" fick det. Så just nu tragglar jag mig igenom gymnasiet.. men är som sagt var strax klar med det *jippi*. Ska söka vidare och utbilda mig det det jag vill jobba med till hösten, men återkommer om detta när jag kommit in *hahaha* OM jag kommer in. *håller tummarna*

Jag har blivit besatt av bamsespel :( Jag klarar det inte och jag kan inte sluta spela det.. *hahaha*

*spelar en omgång nu*

HEJSVEJS

3 kommentarer:

Cirtap sa...

Du, jag blev också helt besatt av bamse spelet. Efter att jag klarat det en gång har jag inte fått till det igen. Ojojoj, va besatt jag bivit. :-)

Pia sa...

Haha! Men har du inte lagt upp en snygg poserbild på din nya jacka???
:P

SaRa sa...

*skrattar*
Nää ja har ju inte gjort det, men du har ju förmånen att få se den i morron ;)