Räknare

måndag 7 april 2008

Lite om allt och inget

Oj oj.. igår natt utspelade sig en nervpirrande frågesport i mitt kök.. Frågorna var svåra och kluriga... ;) Att ta höga poäng var mer eller mindre en omöjlighet, tyvärr så var de tävlande lite ojämna i sina kunskaper och jag var en av dom och jag var sämst ;( *bitter*

Annars så måste jag säga att jag inte har något att klaga på när det gäller den gångna helgen *nöjd* Jag har varit med dom jag tycker om.
Vi har vart fem personer hemma istället för tre, och det går förvånansvärt bra för mig som är ljudkänslig ;) Det enda som blir är att det är konstant matlagning (känns det som) och disken blir ju där efter... tur jag inte behövde diska allt själv :)

En grejj har jag iallafall upptäckt med mg själv, och det är att jag har kontrollbehov på sånt jag inte ens behöver ha koll på. Det är inte så att jag går omkring och försöker ha koll jag bara har det automatiskt.
Jag vet var alla byxor är, vantar, vällingflaskor, strumpor.. listan kan göras hur lång som helst *hahaha*
Ska försöka jobba bort det där på nått vis, ett visst mått av kontroll är ju bra kan jag tycka, men jag behöver inte veta allt HelaTidenVarjeDag

NU ska jag ta itu med tvätt för ett helt kompani (tre personer)

*HEJSVEJS*

HEJJA HV ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, lugnt det! jag skriver om avföringens väg genom tarmarna. låter inte fräsh men hemskt intressant. är det ok?

Anonym sa...

Jag vann iaf mitt inatten...va ju grymt viktig tävling..hehe...men hitta alla grejer överallt e helt omöjligt utan en person me kontrollbehov...eftersom jag själv lagt min kontrollhjärneväxel i friläge ju..
Vänta bara till Jukka har några fler av de övriga me sig...Det kommer ju att explodera då...ihop med Lindas ex Johan och ikonens son Martin (pappa heter Ove asså...som väl alla redan visste...ler)/Forza HV