Räknare

tisdag 8 april 2008

Lite rörigt. . . .

Jaha... så nu har jag inget att skylla på längre när det gäller att inte träna rumpan, tydligen utfall som gäller *hahaha* MEN jag har ont i hela kroppen just nu... i rygg och axlar på grund av hård massage... *bra men ont* Och i benen och rumpan av helt andra andledningar. ;)

Idag skulle jag göra all historia hade jag bestämt, eftersom jag vabbade. Men jag vet inte vad som hände, hela dagen har nu gått och jag har inte läst ett endaste litet ord ;(

HATAR vädret just nu, för hur skönt är det att gå ut och gå i regn eller snö... JAG VILL HA SOL ...NU!!!

Ikväll så har jag iallafall frigjort utrymme i ett skåp för att "viktiga" papper som jag alltid låter ligga FRAMFÖR micron, vilket har skapat ett visst kaos just i microsituationer! Men nu ska det bli andra tiden framför micron det ska alltid bara vara att öppna och micra!! Konstigt det där med papper som man inte riktigt vet om man ska ha kvar men ändå inte kan slänga.

Det finns massor av fördelar med att bo i radhus.. men det finns en NACKDEL!!!! Vi har myror i badrummet NU *blääääääääääääääää* Det är såå äckligt så jag spyr och det är ju inte så att jag har en massa myrgift ligger och skräpar hemma. I eftermiddag fanns inga myror, NU bor det minst 100 stycken där inne!!

Jag har ju på nått konstigt vis blivit insatt i hockeyvärlden.. och helt utan att jag märkt det så håller jag på HV71... (i brist på brynäs såklart) Ja hur som helst så förlorade dom ju igår.. så nu får vi hålla alla tummar att dom vinner nästa match. *hahaha* Jag kan inte fatta att jag skriver detta. Jag borde ju istället sitta och plugga på så att jag vinner nästa frågesport..
För det är VIKTIGT att vinna... Allt hela tiden ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag vet inte varför det blir två inlägg, det blev så förra gången också men då tog jag bort det ena... jag tror det vill spegla hur dryg du är ;P

Näe men seriöst, fan vad kass du e som inte pluggar... trodde du skulle fixa historian så jag fick skriva av... men man får väl för fan göra ALLT själv nu förtiden! Sluta vabba, det är trist i skolan! :)

Anonym sa...

Hela livet är som en tävling Sara....men det blir allt mindre viktigt att vinna...eller INTE...ler...lite kul ju...även om man helst ska va på tå hela tiden...Och d e man ju...eller..D vill man ju men e man ju inte.. Som du förstår e "man" jag...Hade alldeles nyss en "raptävling" med min alldeles underbara lille kille..Men han vann...hmmm...Bara att bryta ihop och komma igen till nästa tävling som kan uppstå precis närsomhelst faktiskt...