Räknare

torsdag 3 april 2008

Allvarligt Talat....

Jag är sååå trött!

Sitter nu och undrar om jag ska gå och lägga mig, klockan är strax efter 21 :(. Det jag borde göra är att antingen göra specialarbete eller läsa typ 50 sidor historia. Inget utav det skulle antagligen bli bra om jag gjorde det nu. MEN då är min nästa undran, hur gör andra för att hitta kraften att plugga?
För det var inte förens nu som mina kids kom i säng Och tidigare idag var jag i skolan till kvart i fyra. Sen dess har jag gjort allt annat som ska göras, typ umgås lite med barnen och andra jag tycker om, lagat mat, diska. . .osv. Så det var inte förens nu tiden fanns för pluggning.. MEN tröttheten är ett faktum!!

Gick till skolan idag med *nöjd*
Det enda dåliga med det är att jag fick och får alltid ont i mina ben när jag går... benhinnorna. Tur jag känner en massör. ;-)För ikväll har jag blivit brutalt misshandlad (masserad) på benet *AJ* Tror nog det är bra, men jag skrek rakt ut. *hahaha*

*GoNatt*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, den där karl som misshandlar dig verkar kunna mer än bara fixa benhinnor ;) det är hett min sköna!
Tack för lånet av markeringspennan idag utan den hade det aldrig gått ;)
till och med rektorn kom fram till mig innan jag gick hem och sa att han fått höra att jag hade ett "fantastiskt föredrag", jag sa "äh, tacka sara" ;)

hörru, hjälp mig och välja färg på mobilen som jag lagt ut på bloggen fan! kram

SaRa sa...

BRA DÄR.. att du ger mig pluspoäng hos rektorn, det kan jag behöva ;-)

Anonym sa...

Hej är det du?? *vinkar* :D Du, massage på benhinnorna är riktigt riktigt smärtsamt, I know. Ajajaj. Fan vad kul att du har en blogg. Nu kan jag snoka fritt. Hihihi. Kram