Räknare

tisdag 29 april 2008

Efter regn kommer sol....

Sägs det. . . .
Visst vet jag om nån att det är så. Det har var väldigt "regnigt" hos mig några dagar. Nu skiner väl inte solen precis.. men molnen börjar skingra sig iallafall.
Allt blir alltid bättre om jag får prata!! Är det något jag lärt mig under de senaste åren så är det just det, men jag är ju maktlös inför andra människor och kan inte tvinga någon att prata med mig. Så jag har verkligen fått träna mitt tålamod. Och det är väl bra i och för sig, all träning är väl bra.. hmm men inte alltid kul!

Jaja.... nu ser jag verklgien fram emot torsdag, när jag ska åka till Gotland. Tack Ola för att du tänkte på mig!! ska bli oerhört skönt att komma bort, slippa tänka på allt... slippa massa ansvar. Bara få ta hand om mig!!

Idag är en ny dag.. och jag ska göra mitt bästa för att den ska bli bra

5 kommentarer:

Cirtap sa...

Skönt med tid iväg. Vad är det för sort tillställning du skall på om man får fråga?

Skall du till härnösand på midsommar?

P

Cirtap sa...

Jo, jag tänkte det - midsommar alltså. Sen blir det Gotland i september för mig.

Men, vi kanske ses på DSK i Maj, jag skall lämna steg med sponsor och sånt. :-)

Cirtap sa...

heter det DSK? Menar mötet i gävle den 24e.

Cirtap sa...

sist jag hörde vart mötet den 17e flyttat till den 24e.

Vem vet, du kanske kommer att kunna få åka med på midsommar eller september också, aldrig säger aldrig.

P

Anonym sa...

Tack själv Sara, för att du följer med! Du blir en tillgång på den här resan, vare sig du tror det eller inte! Kram