Räknare

måndag 14 april 2008

Åhhhhhhhhhhhhh!!

Sitter och får verkligen träna tålamod just nu. Ska söka in på en del kurser/program på högskolan och uppenbarligen så är det fler än jag som gör det just NU. För sidan är helt överbelastad. Kanske inte så konstigt efter som sista dagen är i morron, men hade inte alla andra kunnat vara ute i god tid då? Så jag slapp sitta här och bli irriterad.. *hahaha*

FAAAAAN nu dog hela sidan!!!! *ARG*

Nu är det ju inte alls säkert att jag ens kommer vilja gå det jag nu sitter och ska söka, men jag ska iallafall söka för sökandets skull, för jag trodde väl inte att jag skulle ens få möjlighet att söka högskolan nån gång :)

MEN HERRE GUUUUUD När jag äntligen hittar fram till dom utbildningar jag letar.. då lägger datorn av!!!! *stampar med foten*

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajaj sara, kom ihåg vad fröken sofia sa i fredags.. SÖK I TID! hoppas det gick bra i alla fall! :) kram

SockerRåtta sa...

Man får inte svära hahaha =)=)=)=)