Räknare

fredag 11 april 2008

Koppla ur hjärnan TACK!!

Åhhh om man kunde slå av sin egen hjärna ibland. Det skulle vara SÅÅÅ skönt. För ibland så är det faktiskt så att min hjärna går på högvarv, när den inte behöver det!! Och då är det oxå ofta så att mina tankar och mina känslor inte går ihop för fem öre!! Och det kan göra vem som helst lite galen. *haha* MIG i det här fallet.
Jag lär mig saker om mig själv HelaTidenVarjeDag. Ibland mer och ibland mindre. Ibland lär jag mig saker som jag helst inte vill ska vara jag. MEN jag är den jag är.. full av insikter!! På gott och ont, mest på gott såklart!

"du behöver inte leta, du kan börja att slåss med din skugga"

3 kommentarer:

Cirtap sa...

Oj vad jag har spenderat tid på bamse´s spel som du linkade till.

ojojoj, jag skall slå dig:-)

P

SaRa sa...

*haha visst blir man lite besatt??

Cirtap sa...

absolut, vansinne...:-)