Räknare

måndag 14 april 2008

På allas läppar just nu!!

Måste bara skriva lite om vad ALLA pratar om just nu, Engla.
Alltså jag blir sååå förbannad över det som hänt.. Hur kan sånt ens hända? Hur sjuka människor går det omkring i vårat samhälle?
Jag kan inte ens beskriva med ord.. När jag tänker på om detta skulle ha hänt något av mina barn, så kan jag inte ens tänka tanken ut.. innan det bara kokar i mig. Jag känner att jag antagligen skulle döda den som gjorde mitt eller mina barn något sådant. Och JAA jag vet att det får man inte göra, men min instinkt säger mig att jag skulle göra det iallafall och sedan ta mitt straff. För vems liv är mest värt??

Hela min kropp skriker just nu att jag bara vill skydda mina barn från allt ont, det vill jag alltid men just nu känner jag det extra starkt. Men jag kan ju inte låsa in mina änglar, dom måste ju få gå ut.. Rädslan kan ju inte få styra!

Jag känner med Englas familj! Även om jag inte ens i närheten kan föreställa mig hur det måste kännas!!

1 kommentar:

Anonym sa...

för jag är vätske fyllt.. ödem