Räknare

torsdag 10 april 2008

Sååå bitter!!! ;-)

Idag kände jag med hela min kropp att jag ville göra nått annat mot för vad jag brukar göra på kvällarna.
Jag är ju Alltid hemma, vilket inte alls är konstigt eftersom jag har barn. Men ikväll fixade jag så att jag fick en extra barnledig dag på helgen... och jag var såå sugen på att gå på bio. MEN ingen att gå med :( Han jag ville gå med är sjuk... *tycker synd om* (alltså jag tycker inte synd om mig själv!)

Och det är inte riktigt så att det bara ramlar vänner över mig som kan komma ifrån en torsdagkväll så där bara ändå (gnäller) *hahaha*

Jaja.. jag får väl plugga historia istället *JIPPI*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry att jag inte va "på tå" idag

SaRa sa...

Jaaa.. jag förlåter dig! du får gottgöra mig en annan gång ;-)

Anonym sa...

haha, skulle också vara bitter om jag var du! ;)

Cirtap sa...

vilken film var det du missade? :-)

SaRa sa...

*haha* jag missade ingen speciell, jag ville bara ut.. och då kändes bio som ett bra val :)