Räknare

fredag 11 april 2008

Patetisk Fredag

Lägger nu officiellt ner denna fredag.. och det ska bli så skönt. Det har inte vart den mest perfekta dagen precis... Vaknade först och främst försent i morse,(och jag vet aldrig var jag är när jag vaknar längre, jobbigt ju att vakan helt förvirrad) så någon frukost hann jag inte med :( kom alltså med andan i halsen och med tom mage till skolan och hade matte i 3,5 timme. Matte i sig tar ju på krafterna.. men att ha matte med folk som BARA pratar en massa skit är bland det jobbigaste jag vet!!
Skallen var iallafall helt slut när jag gick från skolan.

Det enda positiva idag var väl attjag fick bli bjuden på lunch :-) TACK Tony ;)
*mera lunchbjudning till Sara*

Sedan jag kom hem så har jag ägnat mig åt pluggning och kanalsappande på tv:n.. Såg iallafall att HV vann.. och det var ju viktigt *hehe*

Jaja.. jag ger upp denna dag... och lägger mig med min bok... :)

1 kommentar:

Cirtap sa...

undrar vad du pluggar igentligen?