Räknare

tisdag 1 april 2008

Magmuskler

Idag hade jag bestämt mig för att avsäga mig min sekretararpost.. men tänkte att jag är väl med på detta sista möte sen lägger jag ner. NU är jag så glad att jag var med, det var bland de roligaste möte jag vart på, *hahaha* Den som säger att man behöver gör situps för att få magmuskler har FEL. Jag lovar att jag har låtit mina ickebefintliga magmuskler jobba idag, Världens roligaste apliskämt drogs bland annat... men ingen ide att försöka återge det här för ni skulle ändå inte förstå det roliga ;)

Det var inte bara på mötet som mina muskler fått jobba idag. Var på stan en sväng med en vän och det var helt mer eller mindre urflippat. När jag är med henne så hör jag dom mest bisarra saker komma ur min mun, jag låter såå gammal ibland. Som nån himla kärring. Och hon låter likadan, vi liksom drar fram tanten ur varann *hahaha* Eller så är det inte så utan det är så man ska låta när man är runt 30 men både hon och jag kanske har fastnat nånstans i 18 årsålder och nu börjar vi komma ikapp.. inte konstigt att man blir chockad då!

Föressten så har jag verkligen funderat idag om det finns nått lätt och smärtfritt sätt att punktträna sin rumpa??? Har fått massa tips men känner mig inte helt nöjd med dom. Har upplevt att mina rump "problem" inte blivit helt tagna på allvar.. ;)

*trött ---> tv*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt och smärtfritt kan jag inte påstå att det är. Inte heller punktträning, men om du vill ha en kickass jävla snygg rumpa så är det utfall som gäller! http://www.annikawarg.com/DS9991E28114/bildgalleri/Utfall_B_K_r_tt.jpg Inte nödvändigtvis med stång. Hehe. Kroppsvikten är också bra. :)

Anonym sa...

Hmm förresten så ÄR det lätt.

SaRa sa...

*skrattar*
Jaa min kroppsvikt går ju inte av för hackor så det funkar nog.. Tack för tipset ;)