Räknare

lördag 19 april 2008

"hemmafru varning" ;-)

Ibland är jag så huslig att jag ramlar omkull ;) Idag har jag och Moa gjort världens antagligen finaste och godaste (har inte smakat än) äppelpaj. Sen så har jag gjort en kycklinggryta som oxå är en av världens godaste *hahaha* Guuud va blygsam jag är. Men det jag vill komma till är att jag typ i hela mitt liv levt i tron att jag inte kan laga mat.. och nu på senare tid så har det visat sig att jag faktistk inte är helt kass, utan rätt bra.
Får man vuxenpoäng nu??
Och jag fick även en grill idag :)Tack mamma och Urban! Så nu ska jag snart lära mig grilla oxå.. *hihi* Nu fattas bara utemöblerna!

7 kommentarer:

Cirtap sa...

hej, jo jag tror att om man tittar på din sida med firefox så blir den konstig, men jag tittade med explorer och då såg den ok ut.

Prova och ta bort den och spara, sen lägg till hela koden igen så kanske det fixar sig.

P

Cirtap sa...

Nu har jag klurat ut vad som är fel. Du har inte fått med dig några viktiga rader i koden - ta bort den tidigare posten och klistra ett nytt försök. Du har glömt de första raderna, object, storlek och bredd.

!

Cirtap sa...

Hej,
Jo, videon och texten är bra, men anonymiteten är viktigt.

Kollar på bloggen och videon ligger där din profil brukar ligga. Men om jag öppnar i en annan browser så ser den ok ut.

Som det är nu så flödar texten över hela rutan, din profil bild är borta och så.

men det kanske bara är på min browser...

Blir det grillkväll idag:-)

SaRa sa...

Japp...
"anonymiteten är den andliga grundvalen....."

Anonym sa...

hehe.. jag var tvungen att kolla i ff portable och det blev en aning annorlunda.. fast jag måste säga att det blev en behaglig blogglayout, enkelt och lättläst.. fast profilen hamnade ju lite i skymundan men å andra sidan kollar man ju sällan på den..

/J, som smyger in och läser ibland och tycker det är bra att du gör nåt av dina tankar.. ibland är din blogg riktigt humörlyftande.. keep teh spirit..

Anonym sa...

Din mat rockar fett Sara. Din o lillpluttans paj satt som ett smäck därefter...även om värmen vägrade infinna sig på ett bra tag dessförinnan...vilket ledde till viss otålighet hos vissa...haha...

SaRa sa...

*skrattar*
Menar du att du nu upptäckt min lite otåliga sida. Jag som försökt dölja den allt vad jag kan ;-)
Men klart man blir otålig när ugnen strejkar!!