Räknare

söndag 20 april 2008

*skrattar ihjäl mig*

DU ÄR EN POLIS
Genom avancerade beräkningar och topp hemliga formler har superdatorn räkna ut att du är en polis. Grattis! Då är det bara att börja fånga tjuvar.
Sådan är du
Du är nyfiken, kraftfull och driven, har väldigt stark personlighet och gillar äventyr. Du nöjer dig sällan med andras berättelser, utan vill helst se saker med egna ögon. Det finns personer som tycker du är lite knäpp, och inte alls så förståndig som du vill framstå. Du tycker samma sak som dem. Man kan inte vara alla till lags.


Gjorde ett test om vad jag ska jobba som, som säkert framgår *hahaha* Testa du med!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är blev också polis.

SaRa sa...

*hahaha*
va märkligt.. stod det precis samma sak för dig då??

Anonym sa...

Jag blev kock! Helt otroligt, jag är ju inte direkt en sån.. Men om jag hade problem med händerna kunde jag bli journalist istället.. Haha.

Har du haft en bra dag nu då? Njutit av vädret osv?
Vi har varit ute i stugan, solat, grillat o städat bilen. Nu är det egentligen tänkt att jag ska pyssla med svenskan, men vet du vad? Jag har ingen lust! :P

Cirtap sa...

Jag blev Kock, vilket jagh i och för sig varit en gång i livet:-)

Såg att du tog bort den, sorry för mina dåliga ideer, det är svårt att beskriva hur man gör över nätet. Nu såg den ut som vandligt i alla fall.

Cirtap sa...

Hej, sant så sant som du säger. Allt skall kännas, bra som dåligt. :-)

Visst skall det bli totalt underbart, skoj, spännande och härligt. Men jag tror du förstår när jag säger att jag inte riktigt är van att bearbeta mina känslor överhuvudtaget.

Speciellt oro!

P

Anonym sa...

Synd! Med en så bra början tycker man ju att den kunde fortsatt likadant..

Ja, jag har i projekt (självvalt) att försöka göra klart Svenska B-kursen innan vi slutar. Det som är synd är ju att vi bara har typ 4 (?) veckor kvar, och att jag inte riktigt har börjat än.. MEN! Jag måste ha den för min utbildning! Jag är sååå smart.. ;) Har börjat läsa in mig på arbetena jag ska vara opponent på, men jag har ju inte alla heller. Vet du om Karwan lämnat in sitt? Om han varit i skolan nåt sen efter Tanzania?

Många frågor..
Hoppas du haft en bra dag idag!

Anonym sa...

Jaha? Ja, jag får väl prata med G imorron. Om jag lyckas släpa mig upp, vill säga. Har uppdaterat igen ;)