Räknare

onsdag 30 april 2008

Kapitulera Mera

Allt gott har kommit ur kapitulation för mig.. Men varför ska det vara så svårt att fatta eller komma ihåg.. varje gång man ställs inför något som man bör kapitulera inför direkt.
Efterklok? Envis? Korkad? *hahaha* Jag vet inte.. men det kanske faktiskt handlar om tillitsbrist.. att jag tror det blir bra om JAG får styra.. vilket det ju aldrig blivit och antaglien aldrig kommer bli.
Alltså lite i livet måste man ju styra... Men... Verkligen inte allt!! :-) Det här kommer jag på igen och igen och igen och igen... att jag aldrig lär mig.

Och nu över till mina STORA I-LANDSPRBLEM!! ;-) Jag håller på att packa och är det något jag är sjukt kass på så är det de! Nästan jämt när jag åker bort så tar jag med mig för lite kläder. (helt okvinnligt va?) Men denna gång tänkte jag göra tvärtom.. *haha* Nya handlingar Nya resultat. MEN hur mycke är lagom då??? förr var jag aldrig en "lagomperson", men håller ju på att bli det, men det är inte det lättaste. ;)

Förövrigt så är jag helt emot sista april och alla andra dagar när folk ska hålla på att smälla smällare och skjuta raketer. Jag tycker att raketer är så himla läskiga och oberäkneliga. En nyårsafton vart jag jagad av en raket.. Den flög efter marken och verklgein förföljde mig.. jag sprang som en galning och den åkte efter... *hahaha* Det måste ha sett helt knäppt ut. Men sen den natten så Ogillar eller kanske till och med HATAR raketer! ;-) Så De Så!!

Inga kommentarer: