Räknare

onsdag 23 april 2008

Felkopplad. . . .

Herregud.... va förvirrat livet kan vara... iallafall för mig. Satt igår på ett ställe och pratade, och plötsligt så märker jag hur jag skrattar och flera skrattar med mig eller åt det jag säger antagligen. MEN jag var inte glad jag var ju ledsen... snacka om att vara felkopplad ibland... Nu för tiden så kan jag iallafall märka när mina "felkopplingar" inträffar, så har det inte alltid varit..

Jag tror på att man får så mycket man klarar av av allt.. och man utsätts för vissa saker om och om igen.. tills man lär sig det man ska lära sig
*trött på det nu*
Låt mig lära mig nån gång!!!

Och det här med rädslor... SÅÅ TRÖTT på det oxå!!!!
*befria mig tack*

"What we fear the most has already happened"

Ja ja...jag tror på en högre makt som jag väljer att kalla Gud... Jag säger ofta : "Gud är god"
Och idag skickade Gud (genom andra människor såklart) på mig en resa till Gotland nästa helg... GRATIS!!
Jag får alltså komma bort några dagar, ladda batterierna tillsammans med härliga männsikor.... Precis vad jag behövde.. bara det att jag inte visste att jag behövde det... Men känner nu att det var precis så!! *man får det man behöver*

Förvirrat bloggande idag.. men så var det idag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gotland lät ju inte alls fel =)
Sånt är härligt!

Anonym sa...

Ahhh min bror jobbar ju på Gotland, vilket sammanträffande :D då kanske ni ses, fast iof jobbar ju han lite på "landet" med ungdomar.

SaRa sa...

*skrattar*
ja du Danne... Gotland är ju såå litet så man träffar ju ALLTID alla som är där ;)