Räknare

torsdag 17 april 2008

I sista sekunden

Jag är tydligen är sån person som måste göra allt i sista sekunden, eller försent. Eller jag är nog inte det i normala fall, men när det gäller skolan så är det så. Jag hade bestämt mig för att skippa det stora specialarbetet, för jag kunde liksom inte slutföra det. Det låste sig för mig på nått vis. MEN igår lossnade det igen
(en vecka försent) så idag kommer jag lämna in mitt arbete *JIPPI*

Sen vill jag gnälla lite på våren..*haha* fast det är kanske inte våren jag ska gnälla på, men alla verkar ju bli så himla pigga nu när solen tittar fram och det är liiiite varmt i luften.. Jag har aldrig vart såå trött i hela mitt liv (överdriver) MEN jag kommer inte upp ur sängen i tid, har inte gjort det på två veckor! :( Uppenbarligen behöver jag någon som antingen väcker mig lite gulligt ;) eller sparkar mig ur sängen!!

"En vacker dag blir ingenting som förr"

2 kommentarer:

Pia sa...

Om det skulle vara till nån tröst så märks det definitivt inte på dig att du är trött.. ;)

Såå.. hittade ni dit ni skulle? Kom på nu att det där med att svänga vänster osv, beror ju helt o hållet på från VILKET håll man kommer ifrån... Haha.

SaRa sa...

Tack Pia.. jag döljer alltså påsarna under ögonen väl då ;-)