Räknare

torsdag 17 april 2008

Om du undrar hur jag mår....

Så ska jag tala om det nu!!!
Känner mig sjukt lycklig.

Det är som att alla bördor lyfts från mina axlar. Jag har en liiiten aning om att det kan vara så att jag är väldigt lättad över att jag fick in mitt specialarbete idag, även om jag inte är helt nöjd med det. Men jag känner mig själv, jag blir aldrig nöjd med mina skolarbeten.

Gick föressten til skolan idag med... *hurtig* Det gör mig oxå lite smålycklig, att jag har kommit över min lättja!!

Sen så har jag blivit nykär IGEN i en låt!! Och om jag hade kunnat lagt in videon hade jag gjort det *ska lära mig*, nu får ni hålla till godo med att klicka er dit ;) "Stockholms kyss" med Winnerbäck!

Har annars haft en kanondag i skolan, med massor av skratt, vilket i och för sig inte alls är ovanligt för mig. Men det är nått speciellt när fyra vuxna kvinnor går samman och helt dissar nått tillsammans. *moget, jag vet*

Det finns INGET roligare än att skratta!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahaha! Du förstår.. det är min dator som automatiskt loggar in mig här (eftersom min gamla blogg ligger här dårå), och för att motverka det måste jag först klicka på NEJ till det, sen skriva in namn och webbadress MANUELLT.. Orka det liksom ;)
Men du har ju länk till min blogg på din blogg? Använd den, liksom.. ;)
Haha.. näe, ska väl försöka orka skriva allt manuellt, just for you ;)

O kul var det, verkligen! Härligt att slippa maskera mitt rätta jag ibland ;)
Och.. det var något som någon förtjänade dessutom, så man kan ju säga att vi arbetade för en god sak. Mitt resonemang är ju såå logiskt.. =)

Anonym sa...

shit vad snabba alla är med sina grattisar :-) TATAAAA, tack! Jag är stor nu så nu får du prata med mig utan att se ner på mig, moahahaha!

Cirtap sa...

Hej,
Känner mig manad med min bakgrund att berätta hur man gör för video's.'

Leta på videon på youtube, kopiera länken som sitter under rubriken embed. (I den gråa boxen till höger på sidan under texten om den person som lagt in den).

Gå till din blog och kopiera in länken och publicera.

Voila, och du har en youtube video i bloggen

:-)