Räknare

onsdag 1 oktober 2008

2 timmar

Av Skratt

Fick jag och några till i Gävle i kväll. Var på Betnér och han är såå sjukt bra tycker jag. Han har allt....
Han är snygg, smart OCH rolig. En drömman helt enkelt. Synd bara att han inte är singel ;) *haha*
Alltså jag är rätt bra på att skratta i normala fall.. men tårarna bara sprutade på mig hur många gånger som helst. Och magen fick sig lite gratis träning.. vad mer kan man begära av en komiker en regnig onsdagskväll...

Hade jag bara förstått mig på min nya telefon ihop med min nya dator hade jag lagt ut en bild.. och bevisat att jag satt längst fram, men nu går inte det... Sorry ;)

"Tare lugnt"



((en grej undrar jag... hur gör jag för att få en besöksräknare))

4 kommentarer:

Weronika sa...

om du klickar på min besöksräknare så kommer du till en sida Å där står dt precis vad du ska göra för att skaffa en. Lycka till Å va nice med att få skratta. Fast du gör dt ju ofta Å mycket...he he he.
Kram

SaRa sa...

Tack.. men jag är tydligen dum i huvudet... ;( jag kan fan inte få tll räknaren... *stampar ARGT med foten*

Anonym sa...

Han var bra igår. Kunde ibland tycka att det var svårt att hänga med då min kunskap om amerikanska presidenter och gud inte är så stor. Men roligt hade jag.

SaRa sa...

*skrattar*
Gud känner jag mig rätt bra på ;) presidenterna är jag dock mindre beläst om.. Men jag hade verkligen sjukt roligt igår... jag tjöt av skratt flera gånger