Räknare

måndag 6 oktober 2008

Iiiihhhhh

I morgon är det dax.. Psykologiprov!! Det går som det går, Jag kan det jag kan. Så är det bara. Pluggande på tåget hem lite grann men sen jag kom hem har jag inte rört böckerna Jag kände mig liksom full i huvudet efter dagen i skolan..

Nästa vecka jag jag på besök på ett ställe där jag tror att vill ha min Lia i mars. Det känns mer spännande än nervöst faktiskt. :)

Nää nu ska jag ge mig hän åt ett favvoprogram på 2:an: "Singelmammor" Gillar verkligen det programmet till skillnad mot programmet "Ensam mamma söker" I Singelmammor så får man följa kvinnor som lever ensamma med sina barn och dom klarar sig själva.. utan man. I Ensam mamma söker så upplever jag att de kvinnorna har en stark önskan efter en man i sitt hem. Alltså inget fel med det såklart.. men det blir fel tycker JAG om man tror att man bara blir en hel familj om det är "mamma, pappa och barn¨".

Här hemma hos oss är vi en familj utan nån man.. och det funkar alldeles utmärkt. Sen att jag kanske skulle tycka om att ha en relation, det är en annan sak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"kände dig full i huvudet".. pytt.. kom igen när barndomsminnena börjar försvinna, _då_ är huvudet fullt..

anyway, lycka till..

/anonymast som vanligt..

Anonym sa...

Haha fy fan va kasst!!!!..... går bra o vara kaxig när man har husdjur.

//Halvanonyme Pihl