Räknare

fredag 31 oktober 2008

10 och 12 åringar

I morron fyller Linn 12 år. Stor unge va? *hihi* Hon är så typiskt 12 tror jag.. lite mitt emellan barn och tonåring. I går var hon bra sur hela tiden.. och jag frågade varför hon var så arg på mig hela tiden. Hennes svar var att "det är för att du pratar med mig" *hahaha* Tonåringsvarning!! Nån timme senare låg hon i soffan och sa "Mamma, kan inte vi ha en egen helg bara du och jag snart" Det var barnet i henne som prata då. Sötunge!!

Och sen har vi Moa, en typisk 10åring. Jag har läst nånstans att 10åringar är ganska så olyckliga. Vet inte riktigt heller vilket ben dom ska stå på... så var det med Linn när hon var 10 och nu är Moa där. Moa är kanon men man kan inte anklaga henne för att vara en glädjespruta just nu precis. *haha*

Det snöar ute... skönt att jag sitter inne och pluggar!! :))

Inga kommentarer: