Räknare

torsdag 2 oktober 2008

Läser och Läser

Ge mig ett läshuvud, tack NU GENAST

Seriöst, jag vet inte hur man pluggar... mer än att läsa skriva och tänka efter och läsa, skriva igen. Frågan är bara varför det inte fastnar i mitt huvud. Det känns ibland som jag har teflon (eller hur det stavas) i hjärnan. Vi har prov på tisdag och det gäller ungeför tre kapitel i psykologi, men jag kan inte för mitt liv förstå hur det ska gå till. Jag är ju inte dum i huvudet på nått vis, men jag undrar iallafall

Behovstrappor, basbehov känslor, motivation, försvarsmekanismer... osv....

JaJa... jag läser vidare... så får vi se hur det går.

Wish me luck

1 kommentar:

Weronika sa...

Du ska klistra in den i inställningar där du har din blogglista mm. Om du har mitt nr kvar så kan du ringa mej så ska jag hjälpa dej via luren. Du dt gick KANON bra på intervjun...*glad*