Räknare

torsdag 23 oktober 2008

Nuu...rust igen :))

Nu är rusten på G i hallen!!
Men denna gång lejde jag bort det, har liksom inte tid att hålla på just nu.

Bilder Före:


Fortsättning följer!!

Idag var jag på typ en anställningsintervju. *hihi* Spännande va... jag som som inte ens söker jobb just nu.
Är det meningen så är det meningen. Men NEJ jag ska inte sluta skolan! :)) Men jobbet är ett sådant jag har tankar och en önskan om att jobba med i framtiden.

NU är det kväll och man får vara trött ;)
Jag ska skriva ner TRE BRA saker om mig och TRE saker jag är TACKSAM över och TRE saker jag behöver HJÄLP med!
Gissa vad som är svårast att skriva ner och komma på!!

Tack å gonatt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

man har ju hört om G-punkter..Men du har alltså en G-hall....som alltså ska rustas?hmm...