Räknare

lördag 11 oktober 2008

Blaha Blaha

Fan, är irriterad på människor. Inte alla alltså, men sånna människor som man lär känna. Och så får dom sig själva att framstå som mer eller mindre perfekta.. eller ja, inte perfekta. Men dom besitter inte dom brister som jag har. Så jag får ju på nått sätt leva med att "dom" är liiite bättre än mig, på vissa plan. Sen visar det sig att dom har exakt samma "brist"/beteende som mig. Skillnaden är att "dom" valt att undanhålla det medans jag har stått för hur jag är och håller på ibland.
Jag skulle inte vilja påstått att jag satt dessa personer på pidistaler.. men jag har trott dom är lite bättre än vad dom är i verkligheten. Och det bara för att jag tror på vad dom säger.
Och så vill jag helst vara.. jag vill helst tro på människor. även om jag lider av tillitsbrist mellan varven.

Jaja... nu ska jag skita i "dom" *hahaha* Har väl båttre för mig än att gå omkring och harmas.

Inga kommentarer: