Räknare

tisdag 14 oktober 2008

I did it

Jag gjorde det!! Jag var med och gjorde våran redovisning idag... och jag svimmade inte, jag vart inte röd i ansiktet, jag stammade inte och jag läste inte för fort! Självklart var jag lite nervös men det var inte så farligt. Det känns som att jag kommit ett steg i rätt riktning Nästa gång kommer jag ju VETA att inget av det där kommer hända. *hihi*

Är jättenöjd med min dag.. har vart på bra humör och avslutade dagen med ett möte. Fick ge en vän en 5års medalj... Sånt är så fint. Åren går. :))

Det får självkart mig att tänka tillbaka på vad som hänt mig under de gångna 6 åren och det är otroligt mycket.. och faktiskt bara positiva grejer. Det har handlat om att Våga vänta och Våga leva. Känner att jag lever ett gott liv.. Och jag tar det inte för givet.

HARM:
Nu var det föressten längesen jag skällde om busschaufförer, men nu känner jag att jag har åkt så himla mycket buss ett tag och jag är sällan nöjd med dom som kös. Ikväll tex så körde chauffören för det första på tok för fort... sen satt han i telefon OCH han missade att stanna vid min hållplats. Alltså.. får dom prata i telefon när dom kör??? Det är jävligt irriterande för man märker skillnad i körningen mot för när nån inte pratar i telefon... Funderar på att ringa och klaga, men det känns så kärringaktigt. *hahaha* Men jag vill gärna känna mig trygg när jag åker och framförallt vill jag att mina barn ska komma hem oskadda när dom åker buss. SåDeSå!!
SLUT HARM

3 kommentarer:

Weronika sa...

Kanon att det gick bra på redovisningen. Man ger tiden tid så ordnar det sig lr? Håller med ang. chaufförer att vi vill vara trygga när vi åker.
Kram på dej!

Anonym sa...

Bra jobbat Sara!

Rakt av Waller sa...

det är bara att inse att "gammeln" nafsar dig i hälsenorna! sånt där brydde man sig aldrig om när man var yngre, då ville man bara komma fram så fort som möjligt. nuförtiden är det viktigare att komma fram överhuvudtaget och kanske till och med njuta av resan... kram