Räknare

söndag 26 oktober 2008

Hmmm

"Jag föll men inte fångade du mig, du vände och gick hemåt till dig"

Nu har jag låtit en annan person styra hela min helg... och den personen har ingen aning. Igen står jag inför något jag måste ta ett beslut om. VA TRÖTT JAG BLIR. Alltid kommer det något... nytt .. höll jag på att skriva men detta är inte nytt , detta är gammalt. . .

"Jag vill bara sitta här med benen i kors"

Helgen har bara försvunnit och jag skulle ha pluggat massor.. typ skrivit ett helt specialarbete... gissa om jag gjort det!! Jag har inte ens valt nått ämne. FAAAAN!!

Åkte förbi krogkön nere på stan i natt... och jag kan ju säga att jag kände mig såå nöjd att det inte var jag som stod där med kort kjol och frös. *haha* Framför allt så är jag glad att jag inte mår som nån av dom som stod där gör idag när dom vaknar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha kan jag skönja ett visst uns av avund där i inlägget? :D

Ha det bäst vännen//Näsvärman

SaRa sa...

inte ett uns avund faktsikt... var jag otydlig på nått vis eller??

Unknown sa...

hallå,
hehe, låter som det är dags att du pratar i klarspråk med situationen ifråga. Det är ju bästa så tror jag! :-)kram

Anonym sa...

Det är inte bara kallt rent fysiskt i dessa köer;)

SaRa sa...

Jaa Patric... du har rätt såklart :S


Ja visst är det nog så Urban... :) glad att jag slipper köa.. *haha*

Judith sa...

Ja jisstanes vad jag känner igen mig. Hur sjuttan kan jag låta en person påverka och styra mitt sinne så utan att personen i fråga ens har den minsta lilla aning?

Och ang. krogkön känner jag också din nöjdhet. I lördagsnatt åkte jag genom Jönköping och såg taxibilarna som körde i skytteltrafik. Fullastade med folk som skulle till krogen. Det är så skönt att slippa det där faktiskt.

Ha det så gott.
Kramis

Anonym sa...

Hej Sara!
Först vill jag säga att din blogg är jätte kul att läsa:D

Sen vill ja säga att jag har samma problem eller hur man ska kalla d har oxå en person som inte har en aning om att denne "styr" mitt liv fast jag inte egentligen vill...... då försöker jag tänka på Mia Törnblom....." Låt ingen få flytta in i din 1-rummare utan att betala hyra...." Den tycker jag är så bra fast lite svår att leva efter. //L

SaRa sa...

Hej Hej Anonym :))
Jaaa det är lättare sagt än gjort att "vräka" dessa personer! *haha*
Men man kan ju inte annat än älska mia törnblom.. hon har sånna bra, smarta och rätt lätta tankesätt.
Kul att du gillar min blogg... fortsätt läs :)