Räknare

torsdag 16 oktober 2008

Förnekelse

Det är i förnekelse jag levt i läääänge nu. Men har idag gjort en grundlig självrannsakan... och kommit fram till att::

Jag är besatt av skor!!
Även om jag gärna går omkring i mina favvogympa skor så har jag ett enormt behov av nya skor hela tiden. *hahaha* Och jag misstänker att min Moa har ärvt det av mig. Jag som trott att det bara vart Moa som vart besatt ;) Undrar om det är genetiskt?? ;)

Inser att vi skulle behöva en skohylla som typ ser ut och är lika stor som en bokhylla i våran hall. Funderar på att göra en själv faktiskt! För när man inte har en stor skohylla så är ju alla värdefulla skor undanstoppade och man riskerar att glömma att dom finns. *hehe*

Nu har jag iallafall just skickat efter 5 par skor hem till oss... bara tre av dom är mina.. Men iallafall... Dom kommer ta plats i våran lilla skohylla inom kort!

2 kommentarer:

Weronika sa...

Skrattar....Du är nog inte den enda quinnan på detta jordklot som är Besatt av skor...*asG*...De är vi nog alla lite till mans....*flinar*...
Kram & Kärlek!

Weronika sa...

Ha ha ha... du ville väl vara på den säkra sidan att inlägg (-en) skulle komma fram...*asG*...Mår bra trots omständigheterna. Kom på just nu att jag inte bloggat på ett tag så ikväll blir dt MEGA blogg.....he he...
Kram på dej