Räknare

onsdag 8 oktober 2008

Äntligen

*JIPPI*
Jag har fattat nått!! Jag trodde inte jag hade förstått riktigt det vi har hållt på med i skolan nu men när jag återberättade det för någon, så förstod jag att det var rätt. Plus att jag fick feedback på det jag sa.

Det jag har förstått är hur man med hjälp av det biologiska och genetiska perspektivet förklarar sjukdomsbilden av anorexia.

Den ni... *hahaha*
Hade nån sagt till mig för nån vecka sen att jag skulle kunna förklara hur signalsubstanserna påverkar oss... och vilka dom är skulle jag aldrig trott det.

Känner mig helt uppfylld av skolan just nu.. därför det inte blir skrivet om så mycket annat. Psykologiprovet gick hyfsat tror jag.. får resultatet nästa vecka.

Nu ska jag slummra till Dr Phil... *hehe*

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerar!
Know the feeling =)