Räknare

tisdag 28 oktober 2008

Tre st T

TRÖTT och TACKSAM och TÖRNBLOM

Min "idol" satt snett mitt emot mig på tåget till Sandviken idag :)) Mia Törnblom.. jag bara älskar ju henne... jag var sååå sugen på att gå fram och hejja på henne.. men jag våga inte *FEG* För det var så kul.. jag var på väg till Anneli.. för att ge henne en present för hon fyllde idag. OCH presenten var två av Mias böcker.. hade ju vart en sjukt bra öppningsreplik för mig... "hej hej... vilket sammanträffande att du satt här, för jag har två av dina böcker inslagna i väskan"
MEN nu sa jag varken det eller nått annat... lovar att hejja på henne nästa gång jag ser henne. *haha*

Gonatt!! :)

5 kommentarer:

Weronika sa...

Va??? Gick du inte fram och bad henne signera böckerna? Snacka om fin present till Anneli två signade böcker av Mia Törnblom....he he

Rakt av Waller sa...

mmmmm *FEEEG* var ordet... ;-)

Anonym sa...

Fegis!

SaRa sa...

MEN Jaaaaaaaaaa Jag VET att jag var feg!! *hahahaha*

Anonym sa...

Jaha är hon (Mia) någon man skall veta vem det är!? :D

Oh detta får en att minnas den gamla goda tiden när man låg i lumpen... där hade vi också de tre T:na. Nått man skulle innan "strid" där de stod för

Töm Task o Tarm, så man inte skulle få inre oreda i magen vid skottskada. :)

O då kom jag utsökt att tänka på fälthoran, för en sådan fanns det också, du kan ALDRIG gissa vad hon heter... :)

Kan ju ge dig en ledtråd.
Ställning Anläggning Rikta Avfyra.