Räknare

fredag 10 oktober 2008

Om jag fick önska. . . .

Skulle jag inte jobba alls denna barnlediga helg.

Om jag fick önska så skulle jag gå på dejt. :) Det skulle va såå kul. Sen kan ju diskuteras vad som är en dejt. För mig är det inte nått som måste vara märkvärdigt. Det kan räcka med en fika.. som kanske leder till en middag. Men alltså, att gå ut på middag och vara uppklädd till tänderna är inte min grej. Om man nu ska äta tillsammans på en dejt så är det roligast att laga middag hemma tillsammans.

Men som sagt... det blir nog ingen dejt för mig *hahaha* För återigen, förslagen haglar inte över mig *bitter* ;) Ähh skämt å sido... jag bara känner att det skulle vara kul om det hände nått som inte brukar hända.

Nu har jag iallafall ägnat mig åt dammsugning light och köpt hem Gevaliakaffe ;) Om jag mot alla odds skulle få besök. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dammsugning light?

SaRa sa...

Määh... har du aldrig ägnat dig åt dammsugning light?? ;)
Det är ju när man inte lägger ner hela sin själ i dammsugningen..