Räknare

torsdag 23 oktober 2008

Naglarna

Det minsta man kan begära är väl iallafall att man ska få ha hela naglar?? Jag blir galen!!! *hahaha* Dom liksom bara ramlar sönder.. precis som en av mina tänder gör. *morrar*
Alltså det här låter ju helt sjukt jag vet... för att naglarna går sönder är på riktigt inte ett problem egentligen. MEN det är sjukt irriterande, eftersom jag inte ens biter på dom längre. Slutade med det för flera år sen.
Det bästa med att ha nagel problem är ju att har man det så har man väldigt lite problem i livet!! :))
Man skulle väl kunna kalla detta för ännu ett I-landsproblem.

I den bästa av världar så skulle jag vara hemma varje morron med mina barn och sedan vara hemma när dom kommer hem. Det är nått jag skulle önska... nu är det inte så men jag märker hur mycket dom uppskattar mig hemma innan dom går till skolan. Tur att jag kan vara det vissa dagar iallafall.

På schemat idag står det pluggning och åter pluggning, kaffebesök, tömming av hallen.. den ska bli omtapetserad :)).. och på eftermiddagen ska jag på ett studiebesök/intervju. *nervös och glad*

VÄLJ GLÄDJE

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan rekommendera B-vitamin eller öljäst tabletter. De funkar kanon på naglar och hår.
Lycka till!
Kram på dej