Räknare

måndag 2 juni 2008

Inga måsten

... var min första "lediga" dag på ett tag.... som ändå inte var helt utan måsten... för jag var på ett öppethus i Moas skola ikväll. Men det var ett roligt måste. Här är Moa i full färd att visa mormor något vid sin plats i skolan.


Har som sagt haft en slapp dag idag...(har bara klippt gräset och krattat och slitit upp ogräs) vilket jag var värd.. Har liksom vart fullt ös ett tag nu. Helgen var bra med rätt uttröttade. Hela lördagen var vi på GD-GiF i gassande solsken, så det var skönt. Men hyfsat trött och röd när vi kom hem. Igår var vi oxå uppe en sväng men bara nån timme. Hade A med oxå som snart är 5 år.. De va kul, men jag har nog glömt lite hur det var för 5 år sedan... Det är en viss skillnad i passning när barn är små.. mina är ju relativt självgående nu för tiden. vilket är skönt ju. Jag tycker att mina barn bara blir roligare och roligare att ha att göra med ju äldre dom blir :-) Även om bråken blir värre och värre med åldern oxå.. *haha* Men det kan jag ta!

1 kommentar:

Cirtap sa...

nån gång kommer vi att ses, det tror jag ju! Grattis till jobbet.