Räknare

söndag 8 juni 2008

FAN FAN FAN * 10 000

Jag blev sjuk på riktigt!!!!
Ont ont i kroppen.. känns som att jag cyklat 17 mil, simmat mellan Frankrike och England och sprungit ett maraton!! *hahaha*
Har i och för sig aldrig gjort nått av det där.. Men jag känner en som cyklar en hel del och han har alltid ont i benen.. ;-) och jag har ont i benen, armarna och axlarna just nu.
Det ÄR synd om mig nu!! Man ska vila massor när man är sjuk och dricka massor oxå.. MEN då uppstår genast ett problem ju mer jag dricker ju mer måste jag resa mig och gå på toa.. Ja ni fattar!!

Tack kanal 5 för alla repriser ni kör på söndagana.... så att jag har nått att roa mig med mitt i all självömkan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!!

Anonym sa...

Hoppas du frisknar till fort så ni hinner fixa lite examenskläder.. E ju betydligt värre att ha "feberont" i kroppen än efter lite hojande...E klart...måste man simma till England oxå så tror jag att jag väljer förkylningen då...
Men krya på dig nu...läs, drick. vila idag så e du nu bättre på G imorrn. Kram

Anonym sa...

Haha, bra! Det känns skönt att höra! Jävla tokerier. Hehe.. Hur gammal lät inte jag nu då? ;)

Var på skolan idag, NU FAN ÄR JAG KLAR MED MATTEN! Haha.

Hur mår du? Bättre? Sämre? Lika? Finns det hopp om livet?

Anonym sa...

Hahaha.. OTUR ;)

Har du fått lite kraft nu, har ju gått ett par timmar ;)

Ja, ruskigt skönt. Men samtidigt lite konstigt - jag menar, nu fattar jag ju! Haha