Räknare

tisdag 10 juni 2008

Kvällens status: sur och halvdöv

För att jag har tvärlock i höger öra.
När jag rör på mig så svettas jag. (feber)
Kan bara vara uppe ur sängen eller soffan om jag har proppat i mig alvedon.

OCH i morgon är det skolavslutning för min änglar. Det ska ju vara en kul och mysig dag. Men jag kommer alltså behöva kliva upp eller iallafall vakna halv 6 för att då svälja ner alvedon så att jag något så när kan kliva upp sen och gå till kyrkan.
Har vart sjuk sen i lördags nu och det känns inte som att det håller på att ge med sig. Till råga på allt så ska jag jobba på torsdag, och det känns inte kul att vara ny på ett jobb och behöva sjukskriva sig! FAAAAAAAAAAAAAAAAAN! *hahaha*

Life just suck´s right now... Men tackar som frågar!!

4 kommentarer:

Cirtap sa...

:-) Jag ser det ju som min uppgift att säga -Du, det kunde ha varit värre, bara tänk hur det var, eller att det faktiskt bara handlar om lite feber, ont i muskler och trötthet. Men, till din tidigare kommentar - jo, första veckan i September, i Visby. Tror ju det! Taxi chaffisen sa att det är super lungt i Visby då och det är en fröjd att gå omkring.

Du, det blir bättre :-) Krya på dig

SaRa sa...

Jaaa visst kunde det vara värre.. och det blev det oxå i natt :( fick öroninflammation... har kraftig smärta i ett par timmar tills trumhinnan sprack... MEN nu kan det bara bli bättre.... *hahaha*

Cirtap sa...

ojoj, det är ju riktigt allvarligt med att trumhinnan spricker - nu fick jag ju nästan dåligt samvete.

Hoppas det blir bättre, tycker riktigt synd om dig!

P

SaRa sa...

*skrattar*
inte behöver du ha dåligt samvete Patric, var ju knappats ditt fel att mitt öra sprack