Räknare

torsdag 5 juni 2008

Dela mig i tre!!

Igår önskade jag att vi var två vuxna i min familj, för som alla vet så lever jag ju ensam med mina två änglar. Skulle behöva dela mig i två och ibland tre... *haha* Mina måsten svämmade över igår kändes det som och jag var tvungen att välja vad jag skulle göra. Kan tillägga att en migrän låg och lurade i skallen. Symptomen innan är en enorm trötthet och ont i magen. konstiga symptom tycker jag... på migrän. Men mycke riktigt .. migränen kom och jag somnade klockan tio i går. Känner av den lite nu på morronen oxå, ska lägga mig igen snart, ville bara skriva lite först.

Åter till gårdagen. Min gräsmatta på framsidan var sååå hög att jag nästan hade behövt lie till den, men det gick med gräsklipparen och lite våld... *haha* Tur man e stark ;) Diskbänken var översvämmad med disk och Linn ville gå och bada. Alltså hade jag behövt vara minst tre personer igår. Jag valde iallafall att klippa gräset, för Linn kom iväg till badet iallafall tack vare att en annan förälder gick med. Det är svårt det där med badningen tycker jag.. Det är oxå nått jag skulle önska vi var två att besluta om här hemma. NÄR ska man låta sina barn gå och bada själv??? Linn fyller ju 12 i år och hon kan simma.. men jag vill inte släppa iväg henne ÄN... Jag skulle antagligen oroa ihjäl mig. Kanske är jag hönsig... Men det är så jag känner, så jag får helt enkelt gå med och bada. Kan ju alltid ligga där och läsa en bok :-)

På dagens schema står det DISKA, TVÄTTA och sen GRILLNING ikväll med Linns klass.

Solen skiner och jag ska få bort huvudvärken NU.... :-)

1 kommentar:

Judith sa...

Jag tycker det är bra du är "hönsig". 12 år är allt bra tidigt tycker jag med men jag har ingen erfarenhet.
Men bättre ta det säkra före det osäkra. Det är ju din ena ängel!

Lie, vi kan hyra in en ihop för det behöver jag på min uteplats. Jag flyr min jäkla lägenhet och uteplatsen växer sig hög av ogräs.
Tyvärr verkar skiten inte dö av torka heller....

Kram