Räknare

torsdag 5 juni 2008

Dagen I Dag...

...blev en bra dag!!
Trots att jag vaknade med huvudvärk. Den gick över efter en timmes extra sömn :)

Ikväll har vi varit på grillfest med Linns klass. Jättekul och trevligt var det. Jag har haft rätt svårt att känna mig som en av andra föräldrar, men det har alltid funnits en mamma som jag gillat mer än andra. Så vi hamnade vid samma bord och har skrattat massor. Barnens pappa var oxå med, vet inte hur kul han hade när vi satt och pratade om nätdejting och dylikt. *hahaha* Men jag tror inte att han led precis.

En annan grej... jag har ju en släng av tillitsbrist i mig. Som jag jobbar som fan för att bli av med. Den visar sig på ett sätt bland annat.. och det är att jag aldrig tror på nått i förväg som bestämts för jag tror att det inte kommer bli av. Detta gäller alltså när jag bestämt nått med en annan person. Inte när jag sätter upp mål för mig själv och så.
Jag vill ju lita på människor, i smått och stort... men det är inte lätt alltid.. Nu handlar det inte om stora saker alls... utan det kan vara en tid man bestämt eller en träff man har bokat.
MEN för att komma till saken, har iallafall bestämt mig för att lita på att det blir som man sagt. MEN (igen) ikväll blev det inte som det var sagt.... och då får sig min tillit en törn igen. *gillar jag inte*

Bara att börja om i morron igen...
Ny dag Ny Tillit :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Sara vad är det jag läser i ditt tidigare inlägg? Låt flickan bada!!!!!!! När jag var 11-12 så cyklade jag och mina kompisar till harnäs och badade HELT utan mamma! ;) tror hon fixar det! låt na vaaaa! Du kommer oroa dig när hon är 15 också! Bara så du vet så ska hon ha sex om 2 år... 2 åååår Sara! Herre gud, ska du va med då också? Neee.. just det ! :P men jag förstår att man oroar sig.. men ändå! och jaaa mamma Sara, jag ska äta gröt i mängder i morgonbitti för att hedra dig ;) puss!