Räknare

söndag 29 juni 2008

Förväntningar

Åhh nu är jag så himla förbannad!! Varför lär jag mig aldrig?? Det är alltid mina förväntningar som gör mig besviken och förbannad. (händer sällan MEN det händer) Jag tar ibland för givet att människor tänker och vill samma saker som mig, utan att jag ens frågat!
När jag var på konventet på Gotland så hörde jag en man dela om ungefär det här. Han berättade om sina relationer och att flera av dom hade spruckit på grund av att dom som var inblandade hade olika förväntningar på relationen.
När jag lyssnade på honom så tänkte jag: "åhh så där är det ju för mig oxå, nu ska jag lära mig att göra annorlunda"
Så jag bestämde mig för att öppna min mun mer och berätta hur jag tänker och känner... och även fråga andra hur dom tänker, känner och vill ha det.

GISSA OM JAG GJORT DET??? Nej det har jag inte... *idiot*

Inga kommentarer: