Räknare

torsdag 12 juni 2008

Hög på alvedon

Hej å Hå... va kul det är att vara sjuk!! Är såå less nu så ni anar inte!! Men i morron blir det jobb iallafall. SåDeSå!! Nu är det nog nu ska jag vara frisk!!

Jag har typ världens bästa mamma. Hon bara hjälper mig alltid. För ett och annat har jag behövt hjälp med denna vecka. Idag har hon handlat en present så att Moa kunde gå på kalas. Hon hjälpte mig oxå köpa det som fattades till kidsens examenskläder. Hon har gett Linn och Moa mat när jag var som svagast. Idag ska hon handla åt mig. Och jag vet att hon hade diskat åt mig om hon hade varit här nån dag när diskberget var som värst. *hahaha*

TACK MAMMA

4 kommentarer:

Judith sa...

Så gott med mamma ibland...

Anonym sa...

VARSÅGOD SARA.
Du och dina barn tillhör de människor som är väldigt värdefulla och viktiga i mitt liv.
Så jag hjälper gärna,om Jag kan,
om Ni vill och Behöver.
Det är glädje för mig.
KRAM

Anonym sa...

Honeygirlsugarbabyloove! You know that I am a hairdresser.(men vill inte jobba!!) Puuss

Anonym sa...

Ja det kan jag väl. :) (SÅNT är kul) Maila mig på braintab@hotmail.com så får du mitt nummer sen så skriver jag när jag är i Gävle. (Är ju i Sthlm nu) Kraam