Räknare

söndag 15 juni 2008

klockan 01:45

Jag kan inte sova.. :(
Nu har min andra trumhinna spruckit. Det gör inte lika ont just nu men det bara brusar i örat när jag lägger mig ner och det gör såklart lite ondare att ligga än att sitta just nu. Jag säger bara det att föda barn är ingeting emot trumhinnor som spricker.;) Det enda positiva med att detta hänt nu är att det inte finns fler öron som kan gå sönder. Och för det är jag tacksam. Sitter nu och funderar på om jag ska uppsöka läkare i morron, jag har ju ändå dubbelsidig öroninflammation. Samtidigt så brukar jag inte äta medicin när jag får öroninflammation för det läker ju ut av sig självt till slut.

JaJa... jag vill sova nu för jag ÄR trött.... ska testa gå ut och röka en cigg, sen lägga mig (sätta mig i sängen) och läsa sen bara hoppas på att ögonen slår igen av sig själva.

Dröm vackra drömmar!!

8 kommentarer:

Anna L sa...

Men va tråkigt,
krya på dig ;-D

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare/kommenterare ;)

Förresten! Du svarade aldrig på vilket omdöme du fick! I show you mine, if you.. Haha, lät ju bara snuskigt det där.

Näe, men allvarligt, krya på dig nu! På sommaren är det om möjligt ÄNNU mer drygt att vara sjuk.

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare/kommenterare ;)

Förresten! Du svarade aldrig på vilket omdöme du fick! I show you mine, if you.. Haha, lät ju bara snuskigt det där.

Näe, men allvarligt, krya på dig nu! På sommaren är det om möjligt ÄNNU mer drygt att vara sjuk.

Anonym sa...

Hoppsan, blev 2! Nu gjorde jag en Sara ;)

SaRa sa...

att "göra en Sara" är ju en klassiker ;)

Anonym sa...

Hö hö, gör så du, jag menar - sån uttömmande info om dig är ju oumbärlig ;)

Jamen, ungefär så känner jag med vad gäller omdömet! Och frånvaron på det.. Hehe. Tur vi är duktiga på att prata o lägga oss i ;)

Cirtap sa...

Sara min vän. Tycker riktigt synd om dig. Här kommer lite virtuell hemhjälp! :-) Om jag kunde skulle jag diska, tvätta, laga mat, städa, gå och hyra en film, köpa godis, fixa te, köpa Ballerina kex, säga åt grannarna att vara extra tysta, ta fram extra filtar, handla kylen full av mat...

Cirtap sa...

Jag får träna på blommorna, kanske lär jag mig att vårda den relationen. :-)

Fårö är ju kanske meningen, vem vet!

P