Räknare

lördag 28 juni 2008

118100

Jag var ju bara tvungen efter att ha läs i några bloggar att man kunde ställa frågor till nummer 118 100... Så jag gjorde som flera andra, jag skrev ett sms: "Vem är Sara Söderberg?"
Svaret jag fick löd:
"Sara Elisabet Söderberg är en 33 år gammal kvinna som bor i Gävle. Hon är fredsälskande, listig och förståndig och mycket omtyckt av sina vänner."

HUR kommer dom fram till svaren?? Det VILL jag veta nu!! *hahahaha*

Jaja... nu har jag och Anneli bestämt att vi ska till Fårö i september iallafall, vi har bokat boende.. nu gäller det BARA att skaffa en bil... lätt som en plätt ;) Men jag tror säkert det löser sig för det gör det alltid. Sååå Hello Fårö here we come!!

Måste skriva om tallrikarna jag har fotat här nedan. Det var en av dom uppsättningar tallrikar jag fick när jag fyllde. Först kom pappa och gratulerade mig med jättesöta glassskålar, sen kom Tony med dom där jättefina djuptallrikarna. Jag vart lite full i skratt för vad är oddsen att två oberoende personer ger mig likande grejjer. så när jag pratade med mamma i telefon och berättade om det så skrattade både hon och jag åt det. Senare på kvällen dagen efter min födelsedag så kom mamma och hennes man för att gratta mig... Gissa vad jag fick av dom!!! TALLRIKAR!! *hahahaha* Både djupa och flata i och för sig... Men som sagt... vad är oddsen. Hon hade ju såklart redan köpt dom innan hon visste att jag redan fått tallrikar.

Nu kan jag äta massor på olika porslin iallafall ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, enkelt för dem att komma på svaren. De surfar in på Eniro, de har ditt namn + mobilnummer. Resten hittar de på.:) Åldern vet jag inte hur de kommer på De trodde att David var i 30-årsåldern! HAHA. Han är bara 25.

Judith sa...

Va kul. Jag har också bokat in mig till Fårö!
Jag har till och med fått kattvakt! Skitkul. :-)

Kram

SaRa sa...

Då ses vi där :-) Fast jag vet inte hur du ser ut i och för sig.. *hihi*

Judith sa...

Det fixar vi innan...;-)

Och förresten så tror jag inte allt för många har så långt rött hår som jag har!!! hehe
Så ser du en rödtott så är det jag!