Räknare

tisdag 17 juni 2008

Tankar ur min kupa

Jag lever alltså i en kupa just nu. Öronvärken är över men locken i bägge öronen är kvar. Jag har fått medicin så jag är på bättringsvägen. Skönt!! Jag var iallafall och jobbade 10 timmar igår. det gick förvånansvärt bra trots att jag var och är halvdöv. *haha* Jag jobbar alltså i affär nu över sommaren och det innebär ju att jag träffar många människor och jag behöver höra vad dom säger. Men det funkade.

Det känns jättebra att sitta i kassa igen, det är väl ungefär tio år sen sist, men det sitter i ryggmärgen på mig. Jag har fått en massa beröm av min nya chef.. *stolt* hon är tydligen väldigt nöjd med mig efter bara några dagar. Det är kul att veta att hon tycker att jag gör ett bra jobb.

Just nu har jag några timmar barledigt. Dom är med sin far. Det är såååå skönt. för mina små änglar kan även vara små djävlar.. Dom är för bedrövliga mot varann typ hela tiden. Och jag får träna på konflikthantering HelaTidenVarjeDag. Jag antar att det är helt normala beteenden syskon emellan men det är drygt att leva mitt i det hela tiden.

Mitt hem har "raserat" den sista veckan, jag har inte dammsugit på sjukt länge och det är allmänt rörigt. Det är väl inte konstigt eftersom jag vart sjuk, men jag känner inte att jag har den rätta kraften att ta i tu med det än heller. *gnäll gnäll* Skulle önska att det kom in några person här nu och röjde överallt och tapetserade nytt och gav mig nya möbler. Så där som dom gör i en massa tvprogram. ;)

Ge mig kraft att städa... Tack!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi fick en kanonbra vecka=)
synd man sattsar på ett studentliv nu, resa är ju nått av det bästa som finns!!

Hoppas du har det toppen=)