Räknare

fredag 30 maj 2008

10 år som mamma till två

Grattis till mig, idag har jag vart tvåbarnsmamma i 10 år. *haha* Ja eller grattis Moa på 10 årsdagen :)

Låååång dag har det varit men jättebra iallafall..... men just nu är jag helt slut och det får man vara kl 22 på kvällen...

Gick upp tjugo över sex och sjöng för Moa och tittade på henne när hon nyvaket öppnade alla presenter. Sen vart det frukost och iväg och jobba mellan 9 och 13. *KUL* Jag stormtrivs redan där!!
Sen hem och baka kladdkaka, göra två tårtor... fixa käk.. snabbdusch... Efter det har det vart fullt hus ända fram tills nu... Men NU ligger kidsen i sina sängar... bara för att i morron vakna halv 7 och åka iväg på GD-GiF olympiaden. Vi ska vara där hela helgen.. känns sådär tycker jag *haha* Kom precis på att jag inte hade någonting att ta med som matsäck i morron... :( klantigt med tanke på att jag jobbar på affär... Men jag slängde ihop en pastasallad så vi kommer inte att svälta ihjäl i morron... Tur Tur!! ;)

Sen jag slutade i skolan i fredags har jag inte haft en sekunds vila känns det som... men det är väl så det ska vara... för även om jag håller på att ramla omkull av trötthet nu så gillar jag mitt liv.. för det är bara positiv stress just nu :)

*sover*

3 kommentarer:

Anonym sa...

thank you sweet sara and congratulations on your 10'th year of motherhood ;)

Anonym sa...

Grattis till henne.. och till dig;-)
GD-gif olympiaden vann vi de år jag var med.. skitcoolt faktiskt. och vi gick bara i trean så vi var yngs..men det gick massa sportnördan i min klass!! haha..
Grattis till nya jobbet oxå!! Hoppas du kommer trivas kanon där.

KRAM PÅ DIG

Cirtap sa...

Hej,
Tack så mycket för de inspirerande orden - du har så rätt. Att vara förälder är ju någonting som fortsätter. Tack. Ses i midsommar hoppas jag! :-)