Räknare

lördag 10 maj 2008

Lördagsmorron

Det blev en bra dag igår trots konflikterna på morronen. När jag läser det jag skrev i går morse så syns det att jag var arg *hahaha* med tanke på alla stav och slarvfel.

Jag fick även gjort en massa saker som jag skulle gjort dagen innan, bland annat gräsklippningen (har värsta lilla gräsmattan) Det var ju ljuvligt väder när jag kom hem så det var bara njutbart att vara ute. Sedan tog jag en skön långpromenad på kvällen och somnade ovaggad halv 11. det kanske är därför jag är vaken nu, kvart över 7 en lördagsmorgon.

Fick en liten kort text smsat till mig igår kväll:
"Ditt naturliga tillstånd är glädje, kärlek och ett överflöd av allt. Allt annat är konstlat och en villfarelse"

Jag använder mig väldigt mycke av positiv affirmation just nu.. och jag tycker det funkar...
Tankens kraft är stark!

*nu blir det kaffe i solen*

Inga kommentarer: