Räknare

måndag 26 maj 2008

Nyklippt....

... och så nöjd!!
Det är väldigt många år sedan jag klev ut i från en frisersalong och kände mig helt nöjd. Men idag har det hänt *jippi* ;-) Tänkte en stund att jag skulle lägga ut en bild, men nu har ju min Linn gjort det. Så alla nyfikna får kolla där. ;-)

Idag var jag och skrev in mig på AF, kändes väl sådär halvkul. Eftersom dom egentligen inte kan hjälpa mig med nått när det gäller jobb. Jag letar ju egentligen bara jobb över sommaren. Senare på dagen när jag kommit hem så ringer det från ett ställe där jag sökt jobb... på onsdag vet jag till 100 % om jag får jobbet men det lät väldigt väldigt bra. Och blir det så, så kommer jag även ha extrajobb i höst. Allt går precis som jag vill nu förtiden och allt löser sig på nått vis... Jag tror jag har en aning om att min inställning till allt har nått att göra med det. Jag tror ju på att positiva inställningar kan göra underverk och att man inte ska oroa sig i onödan.

HAPPY DAY

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett bilden...blev ju skitsnyggt

SaRa sa...

tack å tack ;)

Cirtap sa...

Jag var ju tvungen att titta på Linn´s sida - oj vilken skön stil hon har. Kommentaren "mamma byter kläder flera gånger på morgonen, men det gör inte jag" är ju helskön. Är det inte otroligt härligt med enkal människor som säger rakt av som det är!
Snygg frissa.
:-)

Anonym sa...

Håller med föregående talare ang. frillan =)
Hur är ditt sommarlov än så länge då?

Cirtap sa...

hej, jo jag har det mycket bra nu för tiden. Umeå är en trevlig stad. Universitet är en stor del av allt här, då en fjärdedel av befolkningen i stan går där. Massor med saker händer hela tiden och det är super.

Härligt med DSK, smörgåstårta är ju bäst.

jag kollade själv på Dileva i helgen, samt fick upp ögonen på en ny grupp - Glesbygd´n från Arvidsjaur - reagge på norrlänska. Om du får chansen och se dem - gör det!

:-)

Anonym sa...

Mycket snyggt=)

kram