Räknare

fredag 16 maj 2008

Obeskrivligt

*JUBLAR*
Idag fick jag veta summan på mitt stipendium!! Åhhh jag blev såå lycklig. Jag fick typ dubbelt så mycke som jag hade räknat med! För en "vanlig dödlig" kanske det inte skulle vara så mycket, eller jo kanske. *hahaha* Men för mig var summan såååå otroligt bra!!!
Nu gäller det bara att komma in på utbildningen, för att få ut pengarna. Så håll alla tummar ni har för mig!!!
Jag har sökt flera olika utbildningar, så någon bör jag ju komma in på. Den jag allra allra helst vill gå är i Huddik, Socialpedagogiskt behandlings arbete. Men har även sökt Socionomprogrammet och Socialt arbete.. plus nån annan enstaka kurs på högskolan här i Gävle. MEN vill till Huddik. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS igen!!!
Jag tror du kommer in i Hudik jag...Du har ju tom råd att köpa en cykel o hoja dit ju...ler