Räknare

lördag 17 maj 2008

************

Hur går det till?? *hahaha*
Jag kan tappa bort vad som helt verkar det som. Jag som skäller på Linn och Moa för att dom tappar bort massa grejer hela tiden. MEN nu har jag har tappat bort en låt I MIN dator. Jag satt och lyssnade på den igår kväll så jag vet ju att det finns!! Men nu hittar jag den inte. *arg* ;) Jag har letat och letat och letat..... men den verkar ha gått upp i rök... plus att det är ju inte lite låtar att leta igenom heller så.

Pissväder idag men jag känner mig väldigt lycklig, jag går omkring med ett leende på läpparna. känner mig såå nöjd med allt just nu. Det enda som fattas är en bok som jag vill ha.
Vill nån ge mig den NU så går det för sig ;)

3 kommentarer:

Cirtap sa...

tjena,
Inte visste jag att du längtae till hudik. Jag antar att det är forsa som du söker till? Har hört mycket gott om den.

Annars då, har du varit i gävle idag, jag hörde att det var nått konvent där!

Anonym sa...

ja jisses va härligt!! nu är det "bara" ett kapiel kvar.. och det är väl inte så illa med tanke på afrika och att jag faktiskt bara gått 3an.. hihi.. Total jävla glädje just nu. så nära behörigheten har jag aldrig vart!

kram och hoppas du har en trevlig kväll=)

Anonym sa...

psssst.. gå in på SÖK! skriv låtnamn och så pff kommer den. (i min musik)