Räknare

söndag 25 maj 2008

Nu är det lusfritt

Fyyyyyyyyyyyy... jag fick värsta paniken i förmiddags när jag upptäckte hur det kröp omkring en massa löss i Moas hårbotten.. jag kände hur det började krypa på HELA mig, vilket ju inte alls var sant. Jag hade ju inga löss heller visade det sig sedan. Det var bara Moa som drabbats, tack och lov, men synd om henne. Men hur som helst så blev dagen lite annorlunda än det var tänkt. Vi fick hem lusmedel sen var det bara att behandla Moa, och sedan luskamma Linn för att det hur det stod till i hennes skalle, men det såg bra ut :-) Sen var det bara att TOKTVÄTTA ALLT!! Känner hur det börjar klia på mig igen nu när jag skriver om det. Snacka om att tanken är stark :-S

I morron är det måndag och jag ska INTE till skolan.... hihi... känns bra men lite små skumt!

Igår var jag på en väldigt bra föreläsning med Craig Nakken, han har skrivit boken "jaget och missbrukaren" Jag kan egentligen inte återge vad som sas där, men jag rekommenderar alla som på något sätt har kommit eller kommer i kontakt med missbrukare att läsa boken, eller lyssna på honom när tillfälle ges. Det handlar om "Beroendepersonligheten", så det kan gälla vilket missbruk som helst, spel, sex, shopping, droger, alkohol eller träning.


Tack å hej.. nu ska jag gå och spegla mig i mina ny tvättade fönster ;-)

1 kommentar:

BästAvAlla sa...

Inte roligt det där med löss höru men tur var att vi slapp det eller hur