Räknare

onsdag 28 maj 2008

Sjukt lycklig idag

Mitt liv är bara helt jävla underbart.

Jag har ett sånt enormt flyt hela tiden. :-) Idag fick jag jobb!!!! GRATTIS till mig! Såå lycklig blev jag.
Jag satt igår på ett ställe och pratade om hur jag mår, och jag sa typ..
"jag är så himla nöjd med allt, lycklig helt enkelt, jag har varken pengar eller jobb.. MEN jag TROR det löser sig"
Och det var ju precis vad det gjorde. Det gör det hela tiden bara min inställning till livet är rätt.
Jag började med en ny affirmation för nån månad sen.. den handlar om min inställning till min ekonomi.. och sen jag gjorde det så har jag inte haft ångest när jag handlar.. mina pengar har räckt.... trots att jag har haft mindre pengar än vad jag brukar ha i vanliga fall... Fattar inte hur det går till men det spelar ingen roll.. huvudsaken är ju att det funkar.. Allt handlar om inställning och TRO. Iallafall för mig!


LEV IDAG!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

STORT STORT GRATTIS till jobb!
Du är ju värd allt gott som kommer till dig.

Du styr och skapar din framtid,med dina tankar. Kram

Anonym sa...

Härligt!!