Räknare

tisdag 6 maj 2008

Tapeter

Jag tänkte såhär, att nu när jag kommit hem och har samlat en massa kraft och fått en släng av sinnesro i kroppen så borde det vara lätt att fokusera på tapeter. Men ICKE!! Det är i princip omöjligt att välja tapeter. Jag ska göra om i hallen, sovrummet och köket. Nu har jag tänk om, jag gör bara köket till att börja med för då blir det enklare att välja. Men ICKE!! *hahaha* Jag kan FAN inte välja. Det känns ju ändå som att det är ett rätt viktigt val, jag får ju leva med dessa tapeter i några år ju.
Snacka om att jag besitter lyxproblem, tänk dom som inte ens har en vägg att tapetsera!
Jag ska helt enkelt vara tacksam att jag har väggar :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack detsamma! :) Jag har aldrig fått välja tapeter, jag skulle nog också bli velig över det. Hehe. Kram

Anonym sa...

Ja den var väldigt bra=)
man vill bara skrika ut alt man lärt sig.. så många som lider i onadan. mycket för så lite.

men jag är ju helt puntad ja.. NU ser jag ju att det är DU!!!


haha.. HEJ SARA

Anonym sa...

men kollar du inte min sida.. blev jag nästan avis där på alla skolkamraters namn... hihi..

Cirtap sa...

hej.
Allt väl med mig. Jag fick influensa på planet hem och har legat sjuk i två dygn. Sovit hela tiden, så det är ju ganska bra, men känns som jag lever i någon sorts tviligtzone:-)

Anonym sa...

Ta med tapetprover till skolan så väljer jag åt dig. om d uinte blir nöjd så är det mig du kan va arg på istället för dig själv!
du ser Sara... jag hjälper dig med både historia och tapeter ;)